Over Deliveroo

Wat is Deliveroo?

Ons doel is om de gerechten van jouw favoriete restaurants zo snel mogelijk bij jou thuis, op kantoor of waar je maar wilt te bezorgen.

Deliveroo laat je fantastisch eten bestellen bij lokale restaurants die anders niet zouden bezorgen.

Wij werken samen met honderden toprestaurants om hun eten naar jouw huis of kantoor te brengen. Onze klanten houden net zo van lekker eten als wij!

Wij hebben een geweldig team van bezorgers die jouw bestelling snel en met trots bezorgen.

Wat is het verhaal achter Deliveroo?

Toen onze oprichter van New York naar Londen verhuisde was hij verbaasd dat het bezorgen van lekkere gerechten uit goede restaurants niet mogelijk was. Het is toen zijn persoonlijke missie geworden om favoriete restaurants bij de klant te laten bezorgen.

En de naam? Wij deliveren jouw bestelling met even veel zorg en liefde als een kangaroo haar jongen: dat maakt DELIVEROO.

Bestellen via Deliveroo

Hoe werkt Deliveroo?

Het is simpel: vul jouw postcode in op de website en zie welke restaurants bij jou bezorgen. Kies vervolgens jouw favoriete restaurant en vul de adres- en betaalgegevens in om jouw bestelling te maken. Wij zorgen er daarna voor dat de bestelling zo snel mogelijk op de gewenste locatie wordt bezorgd.

Wat voor soort restaurants kan ik vinden op Deliveroo?

Het aanbod van de restaurants bij jou in de buurt is met zorg en liefde voor jou geselecteerd. Dit aanbod is zeer divers: van luxe sandwiches of salades voor de lunch tot de lekkerste kip van het spit of burgers voor in de avond.

Wanneer bezorgen jullie?

We bezorgen elke dag tussen 10:00 en 23:00 uur.

Hoe worden bestellingen bezorgd?

Als je een bestelling hebt geplaatst gaat een van onze bezorgers zo snel mogelijk naar het restaurant om de bestelling op te halen. Daarna levert onze bezorger dit direct bij jou thuis, op kantoor of waar je maar wenst .

Waarom neemt Deliveroo geen contant geld aan?

Wie gebruikt er nu nog contant geld? Het is geen 1999 meer!

Wij maken alleen gebruik van digitale betalingen om het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te houden. Bovendien is het veiliger werken voor onze bezorgers.

Moet ik fooi geven?

Fooi geven is uiteraard vrijblijvend. Wil je dit wel geven? Dan kun je de fooi toevoegen tijdens het plaatsen van de bestelling of persoonlijk geven aan de bezorger.

Is er een minimum bestelbedrag?

Het minimum bestelbedrag verschilt per restaurant. Over het algemeen is dit €15,00.

Zijn er bezorgkosten?

Voor bestellingen boven €15,00 als subtotaal vragen we €2,50 bezorgkosten.

Je kunt nog steeds bestelling plaatsen van minder dan €15,00 als subtotaal, maar €2,00 zal toegevoegd worden aan de bezorgkosten.

Hoe wissel ik een voucher code in?

Heb jij een voucher weten te bemachtigen? Deze kan je inwisselen op onze website. De code kan aan het einde van het bestelproces worden ingevuld.

Gebruik je onze app? Binnen je account kan de code worden ingewisseld onder de button "voer code in"

Hanteren jullie dezelfde prijzen als in het restaurant zelf?

De restaurants zijn vrij om hun eigen prijzen te bepalen. Over het algemeen worden dezelfde prijzen gehanteerd als op de kaart in het restaurant.

Kan ik bestellingen plannen?

Jazeker! Je kunt bestellingen plannen voor dezelfde dag of de dag erna en daarbij zelf de bezorgtijd kiezen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Afhalen is helaas nog niet mogelijk, maar dat willen we in de toekomst wel gaan aanbieden.

Hoe worden bestelling verpakt?

De verpakking verschilt per gerecht en het restaurant waar je bestelt. Al onze restaurants zorgen er voor dat het eten zo lekker mogelijk blijft.

Als je opmerkingen hebt over de verpakking of de presentatie van de bestelling, neem dan gerust contact met ons op via hello@deliveroo.be.

Vragen over mijn bestellingen

Wat als er iets mis is met mijn bestelling?

Het kan helaas weleens voorkomen dat er iets misgaat. Voor deze momenten hebben wij een klantenservice die altijd voor je klaarstaat: vanaf het moment dat je een bestelling plaatst totdat de bestelling is bezorgd. Je kunt onze klantenservice telefonisch bereiken via (+32 28 95 40 05) of hello@deliveroo.be. Wij gaan dan direct voor jou aan de slag!

Wat als ik iets vergeten ben bij mijn bestelling?

Neem contact op met onze klantenservice via (+32 28 95 40 05) of hello@deliveroo.be. Wij doen dan ons best om de bestelling voor jou compleet te maken.

Wat als mijn bestelling te laat is?

Wij zorgen ervoor dat de bestelling binnen de aangegeven tijd wordt bezorgd. Wanneer de bestelling door omstandigheden vertraagd wordt, brengen wij jou hier telefonisch direct van op de hoogte.

Wat als ik niet aanwezig ben als de bezorger arriveert?

Als je niet op tijd op het bezorgadres bent om de bestelling in ontvangst te nemen, laat het ons z.s.m. weten via (+32 28 95 40 05) of hello@deliveroo.be.

Onze bezorger belt telefonisch in het geval dat er niet wordt open gedaan. Als de bezorger je niet kan bereiken, zal onze klantenservice vervolgens contact met jou opnemen.

Wanneer wij jou niet kunnen bereiken en de bestelling daardoor niet kan worden afgeleverd, worden de kosten voor de bestelling alsnog in rekening gebracht. Wij adviseren jou om die reden goed je e-mail en telefoon in de gaten te houden.

Vrienden uitnodigen

Ik ben geen nieuwe gebruiker. Krijg ik ook tegoed als ik me aanmeld?

Helaas is deze aanbieding alleen geldig voor nieuwe gebruikers van Deliveroo. En ja, onze slimme developers komen erachter als je meerdere accounts maakt. Ga voor meer info naar Algemene voorwaarden

Ik kan de link niet zien?

Om anderen te kunnen uitnodigen moet je een bepaald aantal keer bestellen. Blijf lekker bestellen en de link zal vanzelf verschijnen.

Nog meer vragen?

Wat als ik allergisch ben?

Neem contact op met het restaurant als je bepaalde allergieën hebt en vragen hebt over items op het menu.

Waarom bezorgen jullie niet op mijn adres?

We breiden snel uit door het land en hopen snel bij jou in de buurt te kunnen bezorgen!

Heeft Deliveroo zakelijke accounts?

Ja, met een zakelijk account bestellen jij en je collega’s eenvoudig op rekening. Daarnaast bieden we je de mogelijkheid om o.a. limieten in te stellen en project of afdelingscodes toe te voegen. Wil je weten welke mogelijkheden we nog meer bieden voor jouw bedrijf? Neem contact op met ons via corporate@deliveroo.be, dan vertellen wij je graag meer over de mogelijkheden.

Heb je de app?

Download nu - beschikbaar in voor iOS en de Android!

Deliveroo

  1. Veelgestelde vragen